MENGEJUTKAN – Exco Perak UMNO, YB HAMIDAH OSMAN Beli Bunga Harga RM45,000 ?

Kak Midah dan adik beradiknya buat duit lagi, kali ini Hamidah & Co belanja sebanyak RM45 ribu semata-mata untuk beli bunga malam gala pelancongan.

Ini adalah satu penyelewengan yang di lakukan oleh Kak Midah, takkanlah bunga empat lima kuntum berharga RM45 ribu, memang tak logik.

Hamidah belanja wang kerajaan Perak RM45 ribu beli bunga untuk Dewan RPGC, ini adalah satu nilai yang mengarut dan sudah tentu kontrak tersebut milik kroninya.

Ini belum masuk lagi duit bayaran kepada penyanyi Ramli Sarip yang dikatakan mencecah harga RM15 ribu. Tapi dengar cerita Perlancongan Perak bayar Ramli RM5 ribu saja, selebihnya masuk poket Zurah.

Ini pun nak niaga ke? Patutlah kaki si Zurah mengepak panjang, tapi sayangnya Zurah cari duit rompak sana sini, laki dia perabih kat GRO. Duit haram selalunya habis pada kegiatan haram.

Inilah detik kegagalan Tahun Melawat Perak kerana Hamidah dan adiknya Zurah & Co mengunakan dana Tahun Melawat Perak untuk kepentingan mereka sendiri. Blogger proBN Parpukari memainkan peranan sebagai media untuk menutup penyelewengan yang dilakukan oleh Hamidah.

Parpukari sanggup menjadi tukang jilat Hamidah kerana dia tahu inilah peluang terakhir untuk dia buat duit.

Menteri besar Zambry Abdul Kadir perlu tangani masalah Exco Perak ini jika mahu BN selamat.

http://yomamaparpu.blogspot.com

Share

8 thoughts on “MENGEJUTKAN – Exco Perak UMNO, YB HAMIDAH OSMAN Beli Bunga Harga RM45,000 ?

  1. nak tuduh biar lah logik sikit. bunga apa yang sampai 45,000? apa ingat pegawai kerajaan yang nak meluluskan bayaran tu dungu sangat ke ? boleh lulus bayaran sesuka hati. kalau nak fitnah orang sekalipon biar lah logik sikit.

  2. kak liMah ,Hang tu yb..jga2 la ni Hang Terlepaih la..sok2 bila KRoni laIn amik PemerIntahan hang puLak kena sIasat time tu geng2 Hang pun x buleh Selamatkan hang Dah Cik oi..Hang buat Betul syukur alHamdulillah..hang wat Salah lekaih2 taubat miNta aMpun..KIta idup X lama YB OI

  3. Saya sebagai ahli dan penyokong umno sangat malu dengan gelagat pemimpin2. Timbul saja skandal mereka. Sebelum ini skandal NFC, Rosmah dan sekarang Hamidah. Kami banyak habis masa pertahankan pemimpin2 seperti ini berbanding dengan kempen memenangkan umno dan BN. Kami benar2 sangat letih! Peruntukkan bagi kami pun kini sangat kurang mungkin orang tengah yang balon…Najib tolonglah kami, kami pun nak cari makan.

  4. Biasa lah tu kita orang umno,tempat kami pun pernah berlaku pada satu peristiwa perlawan gasing ,bajiknya cukup besar berpuluh ribu ,tetapi makan nasi dengan gulai ikan kering itu pun tidak berapa cukup adakah patat ?

  5. Macam mana calon bermasalah ni boleh dicalonkan lagi?zambry buat2 tak tau ke masalah dia ni?dah terang2 org dun sg rapat tak suka mcm mana bole kata calon boleh menang.inilah dia kepentingan peribadi lebih penting dari parti.

  6. Kami tak mahu betina ni jadi calon tempat kami..kami berhempah pulas utk menang yb bangsat ni senang2 buat taik dgn adik dia

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s