UMNO Khianati Islam – BUKTI-BUKTI Hubungan Dagang Antara Malaysia Dan Israel !

Sebenarnya kita bukan sahaja ada hubungan dagang dengan Israel malah turut membenarkan syarikat kaitan negara Israel beroperasi di negara ini. Gambar lori kargo ini diambil di lebuhraya Utara Selatan (PLUS). Jelas tertera jenama ZIM Integrated Shipping Services. Cuba klikhttp://www.zim.com/content.aspx?id=529&l=4 jelas akan kita melihat kaitan jenama ini dengan Israel.

Data ini pula menunjukkan negara yang punya hubungan dagang dengan Israel, ternyata Malaysia menjadi negara ke 15 menjadi rakan dagang utama Israel.

Ini adalah kenyataan Menteri Perdagangan dan Industri Israel, Mischa Harish yang menyebut secara jelas dalam kata-kata aluan beliau untuk sebuah majalah promosi perdangangan Isreal.

Beliau menyebut,  kenyataan yang dibuat PM Malaysia dan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri Malaysia bahawa Malaysia akan meneruskan usaha mewujudkan  kerjasama dagangan antara kedua negara itu adalah suatu kejayaan bagi Israel.

sila baca:
Umno khianati Peneroka – Minyak sawit Felda diekspot ke Israel 

Gempar! Malaysia Lantik Syarikat Yahudi ‘Israel Funding Corp’ Sebagai Ejen Edar Minyak Kelapa Sawit

Syarikat Johor Berdagang Dengan Israel – Ekspot Minyak Sawit Ke Negara Yahudu

chegubard

Share

Advertisements

5 thoughts on “UMNO Khianati Islam – BUKTI-BUKTI Hubungan Dagang Antara Malaysia Dan Israel !

  1. Urusan impot ekspot di atas dibuat oleh agen bukan kerajaan lah bongok ! Belajar dulu dengan pihak pengurusan impot ekspot di mana agen pengangkutan yang uruskan semuanya,,,takde kena mengena dengan kerajaan 1Malaysia.

  2. Jika kerajaan Malaysia tidak membenarkan urusan dagangan dengan Israel bagaimanakah ejen bolih bawa masuk barang dagang dari Israel. Ejen lebih berkuasa dari kerajaan? Polisi Malaysia adalah negara kita tidak mempunyai apa-apa hubungan dengan Israel tidak kira dagangan, kerjasama mahupun politik!

  3. kau ni kalau tak tahu jgn cakaplah terserlah kebongokan kau tu… nak backup umno pun berpada2lah…ptuii

  4. sapa yg hrus d prsalahkan???adaka rkyat tntunya bkan rkyat kta hrus soal pmimpin ngara kita…. suru mereka beri jwpan adaka btul @ sala???? kta tgok je la kekejaman zionis israel mcm mna?? adaka bgtu jg pmimpin ngara kta??? jawap dlm ati & fkir2kanlah!!!!!!!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s