Rosmah Membeli Cincin Berlian Bernilai RM73.45 Juta? Sungguh Kaya Wanita Pertama Malaysia !

petikan dari chegubard.blogspot.com


Share

9 thoughts on “Rosmah Membeli Cincin Berlian Bernilai RM73.45 Juta? Sungguh Kaya Wanita Pertama Malaysia !

  1. biar betul ni…pastu bila cupeac mintak bonus 2bln gaji kat najib..dia ckp duit kerajaan tak cukup…!
    hampeh!

  2. Sungguh corrupt!! Belanjakan wang milik rakyat!!! Konon wang simpanan?? Berapa banyak gaji dia sebulan?? Ingat rakyat x reti kira?

  3. kayanya perempuan berambut kembang ni, betul2 riak, sombong,dan berlagak betina ni, tak tau nak jaga maruah suami, serakah, dah lah ramai musuh dr pihak pembangkang, makin senanglah si anwar gomo tu buat cerita, yg najibpun x tau ke nak nasihatkan isteri supaya jgn membaziaq, sifat ini adalah sifat2 pengikut syaitan laknatullah. sebagai pemimpin ikutlah jejak tun dr mathathir dan isteri, bila keluar negeri atas urusan kerajaan iaitu bekerja jgnlah shopping hingga berjuta2, rakyat akan persoalkan duit yg berjuta2 tu.najib dan rosmah renung2kanlah supaya lain kali bila keluar negeri jgn shopping sakan, dan rosmah jagalah maruah suami supaya x di injak2.

  4. saya skong gaji kakitangan kerajaan tak naik pun….belum penah ade bini pm buat mcm ni..

  5. guna duit rakyat.!!!!!!!!!!! duit tu bantula rkyat2 yg kurang brkemampuan…bukan m’bazir tak tentu hala…derma kpda yg mmerlukan pn lg dapat phala..

  6. pemuda mca buat tuntutan RM100 bagi anak yg bersekolah. Najib replies .. ” Kerajaan perlu memperincikan tuntutan ini dgn mengambil kira aspek kewangan negara..”…laknatullah!

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s