Penyelewenggan Pemimpin Umno – Media Australia dedahkan Skandal Hishamuddin Tun Hussein dan adiknya, Haris Onn !

KUALA LUMPUR 6 Jun – Datuk Seri Hishammuddin Hussein menafikan laporan media asing bahawa adik bongsunya telah dibayar untuk mendapatkan kontrak-kontrak bagi sebuah firma pengeluar mata wang Australia “Saya menafikan perkara itu ia tidak benar ” kata Menteri Dalam Negeri.

Akhbar Australia The Age melaporkan bahawa Securency International yang separuhnya dimiliki oleh bank pusat negara itu telah menandatangani Liberal Technology sebagai ejennya pada 2009 atas harapan bahawa pemegang besarnya Datuk Haris Onn Hussein akan “membolehkan akses dan pengaruh ke atas ahli-ahli politik utama Malaysia ”

Haris yang juga pengerusi Liberal Technology merupakan sepupu Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan adik kepada Hishammuddin yang akan berada di Canberra untuk menandatangani perjanjian yang membolehkan Australia menghantar 800 pencari suaka ke Malaysia dan menerima 4 000 pelarian

Pertama saya memberitahu anda perkara yang benar saya tidak tahu apa yang adik saya lakukan Kedua saya tidak melihat Australia akan berbuat demikian Ketiga tiada kaitan sama sekali dengan apa yang saya lakukan dengan Australia sangat mudah ” kata beliau yang juga Naib Presiden Umno

Read more: http://amenoworld.blogspot.com/2011/06/bila-media-australia-dedahkan-skandal.html#ixzz1OUmBzvNG

Tinggalkan Jawapan

